Памер шрыфту: А А А
Колеравая схема: ц ц
Зачыніць версію для слабых на зрок

Вынікі конкурсу «Лепшае навагодняе афармленне аптэкі 2019»

Па выніках паседжання конкурснай камісіі і інтэрнэт-галасавання былі вызначаны пераможцы і прызёры конкурсу «Лепшае навагодняе афармленне аптэкі 2019».

За маштабнасць, выкарыстанне нацыянальнай тэматыкі, высокае мастацкае майстэрства «Гран-пры» прысуджаецца ЦРА №99 Смаргонскага раёна.

Лаўрэаты першай ступені:

  • Аптэка №134 г.Гродна
  • Аптэка №135 г.Гродна
  • ЦРА №90 Ашмянскага раёна
  • Аптэка №176 г.Ваўкавыск
  • Аптэка №251 г.Гродна

Лаўрэаты другой ступені:

  • Аптэка №35 г.п.Рось
  • Аптэка №49 г.Гродна
  • Аптэка №131 г.Гродна
  • Аптэка №36 г.Гродна
  • Аптэка №199 г.Гродна
  • ЦРА №9 Зэльвенскага раёна

Лаўрэаты трэцяй ступені:

  • Аптэка №114 г.Гродна
  • ЦРА №6 Шчучынскага раёна
  • ЦРА №16 Воранаўскага раёна
  • ЦРА №55 Дзятлаўскага раёна
  • Аптэка №202 г.Шчучын
  • Аптэка №246 г.Ліда
  • Аптэка №147 г.Гродна

Прыз глядацкіх сімпатый:

  • Аптэка №159 г.Гродна

Намінанты па выніках інтэрнэт-галасавання:

  • Аптэка №190 г.Гродна
  • Аптэка №162 г.Ваўкавыск
  • Аптэка №161 г.Ліда

Абярыце некалькі лекавых сродкаў і мы дапаможам знайсці іх у адной аптэцы

Пошук выбраных лекавых прэпаратаў у адной аптэцы

Усіх выбраных лекаў няма ў адной аптэцы. Паменшыце колькасць прэпаратаў і мы прапануем прыдатныя аптэкі

Шаноўныя карыстальнікі! Звесткі пра наяўнасць лекаў у аптэках абнаўляюцца 1 раз на гадзіну і носяць выключна інфармацыйны характар, не з'яўляюцца вычэрпнымі і не з'яўляюцца гарантыяй наяўнасці лекаў пры наведванні аптэкі. Абавязкова ўдакладняйце наяўнасць і цану званком у аптэку. Карыстальніцкае пагадненне і правілы рэзервавання.

Шаноўныя карыстальнікі! Звесткі пра наяўнасць лекаў у аптэках абнаўляюцца 1 раз на гадзіну і носяць выключна інфармацыйны характар, не з'яўляюцца вычэрпнымі і не з'яўляюцца гарантыяй наяўнасці лекаў пры наведванні аптэкі. Абавязкова ўдакладняйце наяўнасць і цану званком у аптэку. Карыстальніцкае пагадненне і правілы рэзервавання.

{we_social}