Такім чынам, падышло да завяршальнага этапу навучанне спецыялістаў прадпрыемства з бізнес-трэнерам «Школы фармацэўтычнага бізнэсу» DeVisu Аляксеем Каралём. Фінішаваць ўдзельнікі змаглі 20 і 21 сакавіка ў г. Гродна і на базе ЦРА №146 Лідскага раёна. Тэма трэнінгу гучала даволі прывабна: «Праца са скаргамі і канфліктамі. Ператварэнне незадаволенага пакупніка ў прыхільніка аптэкі». Анатомія канфлікту, асноўныя тэхнікі яго пераадолення, мінімізацыя негатыўных наступстваў, - усе гэтыя пытанні, і не толькі, абмяркоўваліся на прафесійным узроўні і суправаджаліся павышаным цікавасцю і актыўным удзелам слухачоў. Можна адназначна сказаць, што ўсебаковы, комплексны падыход да навучання, выкарыстанне вопыту з айчыннай і замежнай практыкі, адпрацоўка на канкрэтных прыкладах дазволілі маладым спецыялістам узнавіць поўную карціну пісьменнай кансультацыі ў аптэцы і выпрацаваць ўстойлівае жаданне ўжываць усе атрыманыя веды ў сваёй дзейнасці.